bwt5536-sun-airwebsite-customerservice-1920x625

Reklamation

Har du brug for hjælp?

 

Søger du efter svar, eller har du ris og ros til os, er du velkommen til at skrive til: cr@sunair.dk.

Kundeservice

E-mail: cr@sunair.dk

 

Åbningstider 

Alle hverdage 09.00 - 16.00

 

Forsinket & mistet bagage

Du skal omgående give vores repræsentanter besked om, at din bagage ikke er ankommet med samme fly som dig.

De vil give dig en sagsrapport (Property Irregularity Report/PIR) med et unikt referencenummer, der skal opbevares, indtil sagen er afsluttet. 

Check bagagestatus online på World Tracer

eller benyt kontaktdetaljerne på PIR rapport modtaget i lufthavnen.

Når bagagen er dukket op, bliver du kontaktet for at aftale levering af den.

Erstatning af nødvendige ting.

Du har ret til at få erstattet køb af nødvendige toiletartikler og andre fornødenheder, hvis bagagen er forsinket på din udrejse.

Du kan få erstattet disse udgifter indenfor rimelighedens grænser. Gem kvitteringer for erstatnings køb. Erstatning ydes udelukkende ud fra genstandens funktionsværdi.

Har du en rejseforsikring?

Det kan betale sig først at undersøge sit rejseforsikringsselskabs muligheder, hvis bagagen er forsinket eller bortkommen. Vores erstatningsansvar er begrænset af internationale regulativer i lighed med andre internationale flyselskaber.

 

Glemte sager

Kontakt den pågældende lufthavns hittegods / Lost and Found

Har du glemt noget i et af vores fly, kan vores billetkontor kontaktes tlf. +45 7533 1611.

 

Ris og Ros

cr@sunair.dk

 

Vi følger de retningslinjer for kompensation og assistance der er os pålagt af EU, se rettighederne her:  EU Passager rettigheder